Προβολες 445
4+1 λόγοι για επιχειρήσεις στην Εστίαση, να δώσουν στους πελάτες δυνατότητα παραγγελίας με τα smartphones τους!

4+1 λόγοι για επιχειρήσεις στην Εστίαση, να δώσουν στους πελάτες δυνατότητα παραγγελίας με τα smartphones τους!

Κάποιοι επιχειρηματίες στον χώρο της Εστίασης, έθεσαν ερωτήματα σχετικά με τη δυνατότητα να παραγγέλνουν φαγητά ή ποτά οι πελάτες με τα smartphones τους. 

Ας δούμε τις απαντήσεις στα πιο σημαντικά για να καταλήξουμε στους λόγους για τους οποίους μια επιχείρηση όπως ένα εστιατόριο ή καφέ μπαρ θα έπρεπε να επενδύσει στην καλύτερη, ψηφιακή εμπειρία πελάτη. 

Ερώτηση #1:Μήπως θα χάσω την επαφή με τους πελάτες αν παραγγέλνουν οι ίδιοι;  

Απάντηση: Η ερώτηση είναι εύλογη. Πριν απαντήσουμε, ας σκεπτούμε ότι αν ο πελάτης στέλνει παραγγελίες, αυτό από μόνο του δεν εμποδίζει το προσωπικό να πάει στο σημείο εξυπηρέτησης και να συζητήσει με τον πελάτη. Για αλλαγή παραγγελίας ή βοήθεια, το προσωπικό θα πάει στο σημείο εξυπηρέτησης. Το προσωπικό θα σερβίρει τον πελάτη και έχει περισσότερες ευκαιρίες και άνεση χρόνου να κάνει την επαφή ρωτώντας αν όλα είναι εντάξει ή να επιβεβαιώσει μια παραγγελία. Γιατί, έχει εξοικονομήσει χρόνο από την επεξήγηση του μενού σε άλλους πελάτες και ιδιαίτερα ξένους τουρίστες, τη λήψη των αναπαραγγελιών και τις λιγότερες διαδρομές προς τα σημεία εξυπηρέτησης για να δει τι θέλουν οι πελάτες. Επομένως η απάντηση είναι αρνητική και το συμπέρασμα μας οδηγεί στον πρώτο λόγο. 

Λόγος #1 Εξοικονόμηση χρόνου και περισσότερες ευκαιρίες επαφών με πελάτες. 

Ερώτηση #2: “Μήπως δεν θα έχω την ίδια δυνατότητα προώθησης των ειδών και μάρκετινγκ όπως πριν;  

Απάντηση: Το ψηφιακό μενού έχει φωτογραφίες και είναι ελκυστικό γιατί ισχύει ότι μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Οι πλούσιες περιγραφές πείθουν τον πελάτη, ειδικά όταν π.χ. οι συνταγές, τα κοκτέιλ, οι ετικέτες κρασιού είναι άγνωστα. Οι προτάσεις της ημέρας και οι εκπτώσεις εμφανίζονται σε ξεχωριστές κατηγορίες για να είναι ευδιάκριτες. Η προφορική επεξήγηση με μια λίστα από είδη έχει πρακτικές δυσκολίες για πελάτες που δεν θυμούνται τι προαναφέρθηκε. Το ψηφιακό μενού έχει λεπτομέρειες ενώ ο σερβιτόρος ή η σερβιτόρα, αν βιάζονται σε ώρα αιχμής, μπορεί να ξεχάσουν να αναφέρουν κάτι. Στο ψηφιακό μας μενού, αν λάβει την παραγγελία ο σερβιτόρος ή η σερβιτόρα μπορεί να δείξει φωτογραφίες στον πελάτη οπότε η δυνατότητα προώθησης υπάρχει. 

Λόγος #2: Ένα ψηφιακό μενού με εικόνες, περιγραφές σε ξένες γλώσσες, ευδιάκριτες εκπτώσεις είναι κατανοητό, ελκυστικό και βοηθά στην προώθηση ειδών και προσφορών. 

Ερώτηση #3: “Κι αν ο πελάτης στείλει λανθασμένη παραγγελία η οποία ήδη ετοιμάζεται;  

Απάντηση: Το ενδεχόμενο αυτό υφίσταται και σήμερα όταν την παραγγελία λάβει το προσωπικό, γιατί πάντα ενδέχεται να ζητηθεί μια αλλαγή. Στην εποχή μας, οι πελάτες έχουν συνηθίσει να παραγγέλνουν προϊόντα online με το κινητό τους. Επιπλέον, με ρυθμίσεις στην εφαρμογή, ο αριθμός και η αξία των παραγγελιών επισκεπτών μπορούν να περιοριστούν. Το προσωπικό μπορεί να επιβεβαιώσει με τον πελάτη παραγγελίες μεγάλης αξίας καθώς θα έχει εξοικονομήσει χρόνο από τη λήψη παραγγελιών. Μην ξεχνάμε ότι σήμερα, όταν το προσωπικό δεν σημειώσει κάτι, λάθη ή παραλείψεις συμβαίνουν. Με τη λύση μας, ο πελάτης σημειώνει τις παρατηρήσεις του και το προσωπικό μπορεί να επιβεβαιώσει με τον πελάτη την ορθότητα μιας παραγγελίας αν έχει αμφιβολία. 

Λόγος #3: Η επιχείρηση μπορεί να ελέγξει τις παραγγελίες πελατών και με τις σημειώσεις σε κάθε παραγγελία από τους πελάτες, αποφεύγονται λάθη ή παραλείψεις του προσωπικού. 

Ερώτηση #4: “Έχω σύστημα παραγγελιοληψίας από το προσωπικό, χρειάζομαι κάτι περισσότερο; 

Απάντηση: Ας σκεφτούμε την ευκολία και την ευελιξία που έχει ένας πελάτης όταν με τον τιμοκατάλογο στο smartphone του, μπορεί να (ανα)παραγγείλει χωρίς καθυστέρηση ακόμα και αν το προσωπικό δεν είναι κοντά. Η πλοήγηση στο ψηφιακό μενού είναι εύκολη κατά τη διάρκεια της παραμονής του πελάτη στους χώρους της επιχείρησης. Επομένως, ο πελάτης έχει περισσότερες πιθανότητες να παραγγείλει γιατί έχει τη δυνατότητα να το κάνει αυτόνομα, εύκολα, ευέλικτα. Με απλά λόγια, οι πωλήσεις θα αυξηθούν σε αριθμό και αξία αν και ο πελάτης έχει την ευελιξία να παραγγέλνει όποτε θέλει με ένα ψηφιακό μενού. 

Λόγος #4: Αν ο πελάτης παραγγέλνει εύκολα όποτε θέλει, οι πωλήσεις δυνητικά θα αυξηθούν. 

Ερώτηση #5: “Έχω ακούσει για τα QR μενού, σε τι διαφέρει το δικό σας ψηφιακό μενού; 

Απάντηση: Υπάρχουν QR μενού στην αγορά με διαφορετικές δυνατόητες. Στατικά, κείμενο χωρίς εικόνες, χωρίς περιγραφές, χωρίς ξένες γλώσσες, σε μορφή pdf οπότε ο επισκέπτης μεγενθύνει τη σελίδα για να το διαβάσει κα άλλα πάλι με εικόνες χωρίς καλάθι παραγγελίας 

Το δικό μας ψηφιακό μενού διατίθεται σε τρεις εκδόσεις BASIC S/M/L ανάλογα με τις ανάγκες μιας επιχείρησης στην Εστίαση. Είναι εύχρηστο, πολύγλωσσο, ελκυστικό, με εικόνες και επιπλέον δυναμικό. Η επιχείρηση ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο τα είδη, τις περιγραφές, τις τιμές, τη διαθεσιμότητα εύκολα χωρίς κόστη και καθυστερήσεις. Στην έκδοση BASIC L, δίνουμε επιπλέον στην επιχείρηση ευελιξία να κάνει εκπτώσεις σε πραγματικό χρόνο για προσφορές και αύξηση των πωλήσεων. Η λύση παραγγελιοληψίας PREMIUM, έχει καλάθι παραγγελίας για τους πελάτες και προσφέρει καλύτερη εμπειρία πελάτη. Στόχος μας είναι η αύξηση πωλήσεων για την επιχείρηση και περισσότεροι  ικανοποιημένοι, πιστοί πελάτες. 

Λόγος #5: Το πολύγλωσσο, ελκυστικό QR μενού μας, ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για αύξηση πωλήσεων και διαθέτει καλάθι παραγγελίας για ευκολότερες παραγγελίες από πελάτες. 

Διαβάστε επίσης