Ποια πράγματα κάνουν τους ανθρώπους να διασκεδάζουν όταν γευματίζουν σε ένα εστιατόριο ή καθόσο διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο; Είναι η γεύση του φαγητού ο μοναδικός, αποφασιστικός παράγοντας; Σίγουρα όχι! Αν αυτό ίσχυε για παράδειγμα, οι άνθρωποι θα επισκέπτονταν ξανά και ξανά το ίδιο εστιατόριο ακόμη και αν η εξυπηρέτηση ήταν κακή, αλλά αυτό δεν συμβαίνει προφανώς. Υπάρχουν περισσότεροι παράγοντες που οδηγούν στην ικανοποίηση των πελατών. Ας αναφέρουμε μερικούς: η λίστα κρασιών, η διακόσμηση του περιβάλλοντος, η μουσική, η ποιότητα των υπηρεσιών, οι τιμές. Εάν η αντιλαμβανόμενη συνολική αξία αντανακλά την καταβαλλόμενη τιμή, οι πελάτες μένουν ευχαριστημένοι και αρκετοί το ονομάζουν "value for money". Το θέμα είναι: ένας συνδυασμός παραγόντων διαμορφώνει τη συνολική άποψη του πελάτη. Θα μπορούσε επίσης να υποστηρίξει κανείς ότι μια απλή λεπτομέρεια μπορεί να χαλάσει τη συνολική εντύπωση...
Με τον όρο εμπειρία του πελάτη στις εγκαταστάσεις εννοούμε το σύνολο των εμπειριών που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης κατά τη διαμονή του σε ένα ξενοδοχείο ή το δείπνο του σε ένα εστιατόριο. Αναφερόμαστε στον χρόνο που περνάει μεταξύ check-in και check-out ή άφιξης και αναχώρησης των πελατών. Κατ' αρχήν, το ταξίδι του πελάτη ενός επισκέπτη αρχίζει νωρίτερα, από τη στιγμή που αναζητά και κλείνει ένα δωμάτιο ή ένα τραπέζι. Όμως οι εμπειρίες που αποκομίζει κατά τη διάρκεια της διαμονής του ή του γεύματός του είναι αυτές που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, επειδή επηρεάζουν την άποψη των πελατών για την επιχείρηση. Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι πιο πιστοί, αλλά λειτουργούν και ως καλοί πρεσβευτές γιατί διαδίδουν καλές φήμες από στόμα σε στόμα. Η καλή φήμη αυξάνει τις πωλήσεις και διασφαλίζει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης μακροπρόθεσμα. Με απλά λόγια, η εμπειρία του πελάτη είναι ζωτικής σημασίας για την ίδια την επιχείρηση!
Υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει στη σημερινή εμπειρία του πελάτη σε ένα εστιατόριο ή ξενοδοχείο; Αυτό το ερώτημα προέκυψε στο μυαλό μας στη Simply Better και εξηγεί γιατί τη δημιουργήσαμε. Για εμάς, η απάντηση είναι ένα ξεκάθαρο ναι! Αναφέρουμε παραδείγματα από την πραγματική ζωή, που πιθανώς είναι γνωστά στον αναγνώστη: πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση ενός μενού, τουρίστες που δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν με το προσωπικό, λάθη στις παραγγελίες, ξεχασμένες λεπτομέρειες, καθυστερήσεις μέχρι την είσπραξη του λογαριασμού, η έκπληξη για το σύνολο του λογαριασμού, καθυστερήσεις στην παραγγελία περισσότερων ειδών και στην έγκαιρη παραλαβή τους, πολύ λίγοι ή κάπως λερωμένοι τιμοκατάλογοι με βαρετές περιγραφές, κατάλογοι του μενού που δεν φαίνονται στο σκοτάδι, πολύ χαρτί και πλαστικό που χρησιμοποιείται και πετιέται με κάθε αλλαγή τιμών, υψηλός κίνδυνος να αγγίξει κανείς τα τυπωμένα μενού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Στην εποχή των κινητών τεχνολογιών, η μετάβαση στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας είναι ο σωστός και o καλύτερος δρόμος προς τα εμπρός και όχι μια τάση της σύγχρονης εποχής. Οι παραδοσιακοί τρόποι λειτουργίας απλώς δουλεύουν, αλλά οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να «πετάξουν». Σε ώρες αιχμής ή όταν το προσωπικό δεν επαρκεί, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να είναι πιο οργανωμένες και να τρέχουν τα πράγματα με πιο έξυπνo τρόπο χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Χρειάζονται ψηφιακά εργαλεία για να μειώσουν την προσπάθεια του προσωπικού και ταυτόχρονα να διασφαλίσουν ότι η εμπειρία των πελατών, τουλάχιστον όσον αφορά την παραγγελία και την εξυπηρέτηση, είναι άριστη.
Το να δίνουμε προσοχή στην εμπειρία του πελάτη δεν σημαίνει ότι νοιαζόμαστε μόνο για τους επισκέπτες και παραμελούμε την ίδια την επιχείρηση. Αντιθέτως, νοιαζόμαστε για την εμπειρία των μελών του προσωπικού που εξυπηρετούν τους πελάτες. Ευτυχισμένο προσωπικό σημαίνει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Αυτός είναι ένας ενάρετος κύκλος που στο τέλος της ημέρας σημαίνει ευτυχισμένους και πιστούς πελάτες που θα γράψουν καλές κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα συστήσουν την επιχείρηση σε φίλους.
Πώς λοιπόν βελτιώνουμε την εμπειρία πελάτη με τη λύση της Simply Better; Απλά, χρησιμοποιώντας τη διαδικτυακή μας εφαρμογή, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα smartphones τους για να διαβάσουν ένα όμορφο, πολύγλωσσο, ψηφιακό μενού και να παραγγείλουν οι ίδιοι ό,τι επιθυμούν όποτε το επιθυμούν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Η λύση μας αντιμετωπίζει τα περισσότερα από τα αδύνατα σημεία του σήμερα που προαναφέρθηκαν. Εξοικονομεί χρόνο και χρήμα για τις επιχειρήσεις και κάνει τους πελάτες περισσότερο ικανοποιημένους. Μια απλά καλύτερη, ψηφιακή εμπειρία στον τομέα της Φιλοξενίας και του Τουρισμού, για το προσωπικό και τους επισκέπτες, είναι το βασικό μας σύνθημα. Υπάρχουν πολλά περισσότερα να πούμε για τα επιχειρηματικά οφέλη που προκύπτουν μετο ψηφιακό μας εργαλείο, αλλά αυτό θα είναι το θέμα μελλοντικών αναρτήσεων.
Με τον όρο εμπειρία του πελάτη στις εγκαταστάσεις εννοούμε το σύνολο των εμπειριών που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης κατά τη διαμονή του σε ένα ξενοδοχείο ή το δείπνο του σε ένα εστιατόριο. Αναφερόμαστε στον χρόνο που περνάει μεταξύ check-in και check-out ή άφιξης και αναχώρησης των πελατών. Κατ' αρχήν, το ταξίδι του πελάτη ενός επισκέπτη αρχίζει νωρίτερα, από τη στιγμή που αναζητά και κλείνει ένα δωμάτιο ή ένα τραπέζι. Όμως οι εμπειρίες που αποκομίζει κατά τη διάρκεια της διαμονής του ή του γεύματός του είναι αυτές που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, επειδή επηρεάζουν την άποψη των πελατών για την επιχείρηση. Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι πιο πιστοί, αλλά λειτουργούν και ως καλοί πρεσβευτές γιατί διαδίδουν καλές φήμες από στόμα σε στόμα. Η καλή φήμη αυξάνει τις πωλήσεις και διασφαλίζει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης μακροπρόθεσμα. Με απλά λόγια, η εμπειρία του πελάτη είναι ζωτικής σημασίας για την ίδια την επιχείρηση!
Υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει στη σημερινή εμπειρία του πελάτη σε ένα εστιατόριο ή ξενοδοχείο; Αυτό το ερώτημα προέκυψε στο μυαλό μας στη Simply Better και εξηγεί γιατί τη δημιουργήσαμε. Για εμάς, η απάντηση είναι ένα ξεκάθαρο ναι! Αναφέρουμε παραδείγματα από την πραγματική ζωή, που πιθανώς είναι γνωστά στον αναγνώστη: πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση ενός μενού, τουρίστες που δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν με το προσωπικό, λάθη στις παραγγελίες, ξεχασμένες λεπτομέρειες, καθυστερήσεις μέχρι την είσπραξη του λογαριασμού, η έκπληξη για το σύνολο του λογαριασμού, καθυστερήσεις στην παραγγελία περισσότερων ειδών και στην έγκαιρη παραλαβή τους, πολύ λίγοι ή κάπως λερωμένοι τιμοκατάλογοι με βαρετές περιγραφές, κατάλογοι του μενού που δεν φαίνονται στο σκοτάδι, πολύ χαρτί και πλαστικό που χρησιμοποιείται και πετιέται με κάθε αλλαγή τιμών, υψηλός κίνδυνος να αγγίξει κανείς τα τυπωμένα μενού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Στην εποχή των κινητών τεχνολογιών, η μετάβαση στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας είναι ο σωστός και o καλύτερος δρόμος προς τα εμπρός και όχι μια τάση της σύγχρονης εποχής. Οι παραδοσιακοί τρόποι λειτουργίας απλώς δουλεύουν, αλλά οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να «πετάξουν». Σε ώρες αιχμής ή όταν το προσωπικό δεν επαρκεί, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να είναι πιο οργανωμένες και να τρέχουν τα πράγματα με πιο έξυπνo τρόπο χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Χρειάζονται ψηφιακά εργαλεία για να μειώσουν την προσπάθεια του προσωπικού και ταυτόχρονα να διασφαλίσουν ότι η εμπειρία των πελατών, τουλάχιστον όσον αφορά την παραγγελία και την εξυπηρέτηση, είναι άριστη.
Το να δίνουμε προσοχή στην εμπειρία του πελάτη δεν σημαίνει ότι νοιαζόμαστε μόνο για τους επισκέπτες και παραμελούμε την ίδια την επιχείρηση. Αντιθέτως, νοιαζόμαστε για την εμπειρία των μελών του προσωπικού που εξυπηρετούν τους πελάτες. Ευτυχισμένο προσωπικό σημαίνει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Αυτός είναι ένας ενάρετος κύκλος που στο τέλος της ημέρας σημαίνει ευτυχισμένους και πιστούς πελάτες που θα γράψουν καλές κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα συστήσουν την επιχείρηση σε φίλους.
Πώς λοιπόν βελτιώνουμε την εμπειρία πελάτη με τη λύση της Simply Better; Απλά, χρησιμοποιώντας τη διαδικτυακή μας εφαρμογή, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα smartphones τους για να διαβάσουν ένα όμορφο, πολύγλωσσο, ψηφιακό μενού και να παραγγείλουν οι ίδιοι ό,τι επιθυμούν όποτε το επιθυμούν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Η λύση μας αντιμετωπίζει τα περισσότερα από τα αδύνατα σημεία του σήμερα που προαναφέρθηκαν. Εξοικονομεί χρόνο και χρήμα για τις επιχειρήσεις και κάνει τους πελάτες περισσότερο ικανοποιημένους. Μια απλά καλύτερη, ψηφιακή εμπειρία στον τομέα της Φιλοξενίας και του Τουρισμού, για το προσωπικό και τους επισκέπτες, είναι το βασικό μας σύνθημα. Υπάρχουν πολλά περισσότερα να πούμε για τα επιχειρηματικά οφέλη που προκύπτουν μετο ψηφιακό μας εργαλείο, αλλά αυτό θα είναι το θέμα μελλοντικών αναρτήσεων.