Hotels

Καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων στους χώρους του ξενοδοχείου.

Hotel Customer looking at his mobile

Πλεονεκτήματα

Συνδυασμός ψηφιακού μενού και παραγγελιών από όλους

  • περισσότερες πωλήσεις με ελκυστικό μενού
  • εξοικονόμηση χρόνου
  • συντονισμός ομάδας για εξυπηρέτηση αιτημάτων
  • βελτιωμένη εικόνα και γνώμη των πελατών

Πλεονεκτήματα για τους πελάτες

Οι πελάτες (φιλοξενούμενοι):

  • απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα του Ψηφιακού μενού BASIC
  • μπορούν να δουν την κατάσταση σε αιτήματα και παραγγελίες
  • επικοινωνούν με το προσωπικό άνετα όποτε θέλουν χωρίς να το αναζητούν
  • μπορούν να δουν πληροφορίες της επιχείρησης και να κάνουν αξιολογήσεις

Προτεινόμενη λύση

Η λύση μας για Restaurants, Café, Bars, Beach Bars μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μικρά ξενοδοχεία.

Δεν συνδέεται με συστήματα τιμολόγησης ή άλλα συστήματα POS και λειτουργεί αυτόνομα.

Παραθέτουμε στη συνέχεια οφέλη για ξενοδοχεία αλλά για περισσότερες λεπτομέρειες, προτείνουμε να δείτε τις ενότητες Πως λειτουργεί και την έκδοση PREMIUM για την καλύτερη εμπειρία των φιλοξενούμενων.

Εξοικονόμηση χρόνου
Εξοικονόμηση χρόνου

Ταχύτερη επικοινωνία μεταξύ reception ή προσωπικού και φιλοξενούμενων και υποστήριξη για αιτήματα.

Επικοινωνία με ξένους
Ευκολότερη επικοινωνία με ξένους

Ένα πολύγλωσσο μενού βοηθά ιδιαίτερα τους ξένους τουρίστες.

Αποφόρτιση τηλ. κέντρου
Αποφόρτιση του τηλεφωνικού κέντρου

Το προσωπικό υποδοχής δεν μπορεί να απαντήσει σε πολλές εισερχόμενες κλήσεις.

Πληροφορίες
Χρήσιμες πληροφορίες

Πληροφορίες για δρώμενα, αξιοθέατα, τους λογαριασμούς σας στα social media.

Υπηρεσίες ξενοδοχείου
Room service

Μπορείτε να παρέχετε ένα μενού υπηρεσιών. Οι φιλοξενούμενοι μπορούν να γράψουν παρατηρήσεις σε ό,τι ζητήσουν.

Αξιολογήσεις πελατών
Αξιολογήσεις πελατών

Μπορείτε να παρακολουθείτε τις κριτικές των επισκεπτών σας για να γίνετε καλύτεροι.