Συχνές ερωτήσεις

Παρακαλούμε δείτε παρακάτω μερικές απαντήσεις και επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες διευκρινίσεις

PINs

Τι είναι το PIN και σε τι χρησιμεύει;

Είναι ένας προσωπικός 4ψήφιος κωδικός για την παράδοση των παραγγελιών στον πελάτη. Ενεργοποιείται από το προσωπικό σε ένα σημείο εξυπηρέτησης εφόσον ο πελάτης βρίσκεται στο σημείο.

Για πόση ώρα ισχύει το PIN;

Αν το προσωπικό δεν ενεργοποιήσει ένα νέο PIN σε 30 λεπτά λήγει και ο πελάτης πρέπει να σαρώσει το QR.

Τι είναι η ενεργοποίηση PIN;

Η ενεργοποίηση PIN από το προσωπικό είναι πρακτικά η αντιστοίχιση του πελάτη σε ένα σημείο εξυπηρέτησης.

Πώς γίνεται η ενεργοποίηση PIN;

Με την επιλογή Ενεργοποίηση PIN στο αριστερό μενού, το προσωπικό καθορίζει το σημείο εξυπηρέτησης στο οποίο θα ενεργοποιηθεί το PIN του πελάτη.

Πότε παύει να ισχύει ένα PIN που έχει ενεργοποιηθεί;

Μετά την είσπραξη λογαριασμού (ακόμα και με μηδενική είσπραξη) ή αν το προσωπικό το αφαιρέσει από το σημείο εξυπηρέτησης.

Μπορεί ένας πελάτης με ενεργό PIN να ενεργοποιήσει άλλα PINs;

Ναι. Μια παράμετρoς στις Ρυθμίσεις καθορίζει πόσα PINs μπορεί να ενεργοποιήσει κάθε πελάτης στο ίδιο σημείο εξυπηρέτησης.

Παραγγελίες

Ποιοι μπορούν να πλοηγηθούν σε ένα ψηφιακό μενού;

Όλοι οι πελάτες με smartphone, το οποίο σαρώνει QR code, μπορούν να πλοηγηθούν στο ψηφιακό μενού.

Οι τιμές του μενού συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι, οι τιμές σε κάθε είδος είναι με ΦΠΑ για τους πελάτες σας.

Ποιοι μπορούν να παραγγείλουν και πόσες φορές;

Μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες με ενεργό PIN και το προσωπικό.

Μπορεί ο καθένας σε μια παρέα να παραγγείλει;

Ναι αν έχει ενεργό PIN. Το προσωπικό μπορεί στις Ρυθμίσεις, να περιορίσει το πλήθος των PIN που μπορούν ενεργοποιηθούν σε ένα σημείο εξυπηρέτησης.

Μπορούν οι πελάτες να αλλάξουν τις παραγγελίες τους;

Όχι, μόνο τα μέλη του προσωπικού που σερβίρουν το σημείο εξυπηρέτησης μπορούν. Οι πελάτες χρειάζεται να στείλουν αίτημα Βοήθειας για Αλλαγή παραγγελίας.

Τι γίνεται αν ο πελάτης δεν έχει smartphone;

Το προσωπικό μπορεί να στείλει παραγγελίες για τον πελάτη.

Πώς εκτυπώνονται δελτία παραγγελιών;

Δελτία παραγγελιών εκτυπώνονται σε Sunmi Cloud Printers.

Μπορώ να περιορίσω τις παραγγελίες πελατών;

Ναι. Στις Ρυθμίσεις στο περιβάλλον χρήσης για το προσωπικό μπορείτε να καθορίσετε τον μέγιστο αριθμό ενεργών PINs σε ένα σημείο εξυπηρέτησης και των παραγγελιών πελατών.

Αν ο πελάτης πληρώσει, μπορεί να θέσει νέες παραγγελίες;

Όχι, χρειάζεται να σκανάρει το QR code και το προσωπικό να ενεργοποιήσει το νέο PIN.

Διαχείριση

Τι γίνεται αν οι πελάτες μετακινηθούν;

Επιλέξτε ΜΕΤΑΦΟΡΑ και καθορίστε ΑΠΟ και ΣΕ ποιο σημείο εξυπηρέτησης θα γίνει Μεταφορά. Καθορίστε τις ποσότητες ειδών που θα μεταφερθούν.

Πώς γίνεται Είσπραξη Λογαριασμού;

Επιλέξτε το σύμβολο € στο πάνω μέρος της οθόνης και μετά το σημείο εξυπηρέτησης.

Μπορώ να ενημερώσω τους πελάτες για λογαριασμούς στα social media;

Ναι. Στο μενού για τους πελάτες μπορούμε να προσθέσουμε links στους λογαριασμούς σας σε social media.

Πως λειτουργεί

Χρειάζεται εγκατάσταση εφαρμογής στο smartphone;

Όχι, αρκεί η χρήση του web browser. Τα περισσότερα smartphones έχουν ενσωματωμένη τη δυνατότητα σάρωσης κωδικών QR.

Πώς θα δημιουργήσω κωδικό QR για το μενού;

Σας δίνουμε τον κωδικό QR σε ψηφιακή μορφή. Μπορείτε να τον εκτυπώσετε ή να προμηθευτείτε κατασκευές από ξύλο, μέταλλο ή πλαστικό για τα σημεία εξυπηρέτησης.

Διαμόρφωση

Πόσοι λογαριασμοί χρήστη δημιουργούνται για το προσωπικό;

Δεν υπάρχει όριο. Κάθε λογαριασμός έχει προσωπικό κωδικό εισόδου και email.

Ποιες ξένες γλώσσες υποστηρίζονται;

Υποστηρίζουμε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά στο περιβάλλον χρήσης για τους φιλοξενούμενους. Οι μεταφράσεις μενού είναι υπηρεσίες τρίτων.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αποκτήσω το ψηφιακό μενού;

Εξαρτάται από το μέγεθος τιμοκαταλόγου, τη φωτογράφιση των ειδών ή τυχόν μεταφράσεις του μενού. Συνήθως αρκούν περίπου δέκα ημέρες.