Προβολες 315
Simply Better – Πως η εμπειρία πελάτη στη Φιλοξενία και στον Τουρισμό έγινε απλά καλύτερη

Simply Better – Πως η εμπειρία πελάτη στη Φιλοξενία και στον Τουρισμό έγινε απλά καλύτερη

Η Simply Better είναι μια ελληνική νεοφυής επιχείρηση (startup) η οποία έχει σαν αποστολή της τον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων στη Φιλοξενία και στον Τουρισμό με γνώμονα την καλύτερη εμπειρία πελάτη. Έχει αναπτύξει και διαθέτει στην ελληνική αγορά μια διαδικτυακή εφαρμογή για εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ και ξενοδοχεία. Το προσωπικό και οι πελάτες αυτών των επιχειρήσεων, με τον web browser στα προσωπικά τους smartphones, μπορούν να επικοινωνούν πιο εύκολα μέσω της εφαρμογής για ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση.

Οι Νίκος Οικονομόπουλος και Αργύρης Προσίλης, ιδρυτές της επιχείρησης, είχαν την ιδέα από προσωπικές τους εμπειρίες: “Σκεφτήκαμε ότι η σημερινή εμπειρία πελάτη στους χώρους της επιχείρησης μπορούσε να γίνει απλά καλύτερη αν χρησιμοποιούσαν τα δικά τους smartphones”.

Οι πελάτες, μέσα από ένα ψηφιακό μενού προϊόντων και υπηρεσιών, μπορούν να στέλνουν παραγγελίες όποτε θέλουν, χωρίς φυσική επαφή με έντυπους τιμοκαταλόγους. Ο έντυπος τιμοκατάλογος είναι συχνά λιτός χωρίς φωτογραφίες ενώ ο ψηφιακός είναι πιο ελκυστικός, πλούσιος σε εικόνες, μπορεί να αναγνωστεί σε χώρους χωρίς επαρκή φωτισμό. Επιπλέον, είναι πολύγλωσσος, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα τους ξένους τουρίστες να τον κατανοήσουν. Με αυτόν τον τρόπο, διευκολύνει το προσωπικό και εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο για την επεξήγησή του.

Το προσωπικό μπορεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις από αιτήματα πελατών για βοήθεια ή λογαριασμό, ακόμα και αν δεν βρίσκεται στο σημείο εξυπηρέτησης και έτσι δεν πηγαινοέρχεται άσκοπα από κάθε σημείο εξυπηρέτησης στην κουζίνα, στο μπαρ ή στη ρεσεψιόν. Σε περιόδους με αυξημένη κίνηση ελαχιστοποιούνται οι καθυστερήσεις, αποφεύγονται λάθη, διευκολύνεται η εργασία του προσωπικού. Πολύτιμος χρόνος εξοικονομείται από τη λήψη παραγγελιών και αξιοποιείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η λύση της Simply Better είναι ολοκληρωμένη και φέρνει πρόσθετη αξία από πολλές απόψεις. Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να ενημερώνει το μενού ως προς τις τιμές και τη διαθεσιμότητα προϊόντων και υπηρεσιών, χωρίς νέες εκτυπώσεις τιμοκαταλόγων. Έτσι, μειώνει τα λειτουργικά κόστη. Παράλληλα, οι επιχειρηματίες μπορούν να κάνουν προσφορές και να έχει καλύτερη εικόνα των πωήσεων και των εσόδων. Επιπρόσθετα, οι αξιολογήσεις πελατών βοηθούν την επιχείρηση να παρέχει υπηρεσίες καλύτερης ποιότητας στους πελάτες και οι τελευταίοι να μένουν ευχαριστημένοι και πιστοί. Η εμπειρία πελάτη είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον τουρισμό και την ανάπτυξη της οικονομίας. Τέλος, λόγω ανέπαφων συναλλαγών, είναι μια οικολογική πρόταση για το περιβάλλον που φροντίζει για την ασφάλεια και την υγιεινή των ανθρώπων στους καιρούς της πανδημίας.

Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της λύσης είναι εμφανή. Οι δημιουργοί της, εμπλουτίζουν τις λειτουργίες της εφαρμογής και επεκτείνουν συνέχεια τις δυνατότητές της κάνοντάς την αυτό που άλλωστε υποδηλώνουν με την ονομασία της επιχείρησής τους: απλά καλύτερη!

Διαβάστε επίσης